Borttappad pärla

Igår parkerade jag och tjejerna min lilla gröna pärla vid ett shoppingcenter i Bunbury. Vi gick och fikade och lämnade cv:n. När vi kom tillbaka kunde vi inte hitta bilen. Fyra 19 åringar kommer inte ihåg vart vi ställde den, oroväckande. Helt bombsäker på att vi parkerade ute vid en stolpe, då parkeringarna under tak var slut, hittar vi den tillslut på andra sidan parkeringen - under tak. Säker på att jag låste plus att det inte går att starta den utan en knapp på min nyckel. Någon som inte tyckte den skulle stå där den gjorde och flyttade på den? Misstänker tjejerna dock, eftersom de var på parkeringen några minuter innan mig - och hade nyckeln. Eller så har vi alla fått värmeutslag.
Idag: blixtar och dunder och jul lunch!

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus