Nyår och roadtrip

Det var ju himla längesedan jag visade vad vi gjort i bilder, så jag tänkte att jag börjar med förra årets sista dag - nyårsafton!

Vi hade bokat hotell i Perth över nyår, så här står jag på vår balkong nyårsfin och allt. Vi poppade några flaskor bubbel innan vi gick ner till puben under hotellet där vi träffade Chris och hans kompis. Jag och Rikard plus Chris och hans vän kom aldrig längre den kvällen, puben hade ett megabra liveband som vi satt och lyssnade på hela tiden. Tjejerna däremot drog sig till en nattklubb för att dansa. Så det var nyår alltså!



Några dagar senare åkte vi på roadtrip. Första stoppet blev det här trädet, jag var inte modig nog att klättra 60 m upp (får svindel bara jag tänker på det).

Tröttsamt att åka bil...

Sedan hamnade vi vid sanddynerna i Pemberton. Så himla häftigt! Här ser ni en photoshoot in action.











Sist åkte vi till Tree top walk, en bro som går 40 m upp bland trädkronorna. Detta kändes lite säkrare, även fast bron gungade fram och tillbaka. Jag och Belinda ser väldigt väluppfostrade ut på den här bilden!

Efter några dagars kamping så åkte vi hem till Eaton igen och var mycket nöjda och glada för att ha klarat en ganska lång roadtrip i alla fall!

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus